Rabu, 5 Disember 2007


Ahak..ahak.. ni la kisah aku 3 n 4 hb..huhu tarikh keramat utk aku menilai erti kata

KASIH,SAYANG,CINTA dan PENGORBANAN.....yang selama ni aku tak nampak

Semua ni dah lama suami aku berikan utk aku n anak2,tp kenapa la bodohnya aku selama ni, tak tau pun nak menghargainya....

Nak dijadikan cerita,suami aku terpaksa ke KL atas tugas rasminya...

Dua hari tu juga la aku terkial2 berhempas pulas memulas stereng car kehulu kehilir hantar anak2 aku..2 disana 2 disini..(PENAT) kalo car auto okla ni tak..mana nak kene tekan kelas mana nak tekan minyak mana nak tekan brek..huhu..anak2 plak gadoh dalam car uwaaa.. (BENCI2) dah la aku bawak car setaun SEKALI..ahak..

Saat2 ni la baru aku sedar n terfikir,inilah rupanya pengorbanan yang aku tak nampak selama ni utk ISTERI N ANAK2 TERCINTA..dari suami aku.tiap2 hari dia uruskan..ya la 11 tahun bukan satu jangka masa yg pendek...tanpa keluh n resah yg keluar dari mulut dia..

Nak harapkan aku..huhu 2 hari pun dah cam 2 tahun aku uruskan anak2 tanpa suami aku..baru aku tahu..kalau sebelum ni sebelum ketempat kerja semua dia uruskan!!! AKU ???!!! apa yang aku tahu melawo...bawak motor aku kehulu kehilir celah sana celah sini rempit sana rempit sini aha..hak..hak..syyytt (korang jgn bg tau ngan LAKI) aku ek hahaha...

Apa pun satu jer aku nak cakap nanti kalau suami aku dah balik dari KL..(uwaa cepat la balik bang..balik la...).

"TERIMA KASIH SAYANG"
DA CINTA ABANG SAMPAI AKHIR HAYAT....

7 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  2. uuuwwaaaa doh bile nok ajok aku gi giant

    BalasPadam
  3. gi giant ek wana..mehhh mu nak beli mender..ker kita gi makan jer tgh hari nih ?..hahaha

    BalasPadam
  4. kak, dah ckp lom kat abg kata2 hikmat & nikmat tu?hehekk..

    BalasPadam
  5. gi jalan doh ah kat giant :(( uuuwaaaa

    BalasPadam
  6. hehe nami...dah urut dah haha..bukan cakap jer...huh apa erti cakap jer..hahaha..

    BalasPadam
  7. wana ni apa ke helnya nih yang nak gi giant sangat ni...kak da baru balik dari giant beli baju...leh suh MA wana jahit lalalala

    BalasPadam