Rabu, 5 Disember 2007

tafsiran rindu dari zam

INIKAH ERTINYA RINDU ??!!


R -Resahku menunggu hadirmu
I - Inginku leraikan rinduku ini
N - Namun ku tak punya upaya
D - Diri ini hanyalah sekadar perindu
U - Untuk bertemu..aku kelu


R - Rampaian kasih dan sayangmu
I - Iringi hari-hariku
N - Namun kau tiada di sisi
D - Dapatkah aku menahan getir rindu ini
U - Uraian airmataku tidak tertahan lagi..


R - Rindu ini menghiris-hiris hatiku
I - Idamkan pertemuan entahnya bila
N - Namun aku tetap sabar menanti
D - Detik-detik berakhirnya segala rindu
U - Untukku terus disampingmu selalu


* ni la hasil tafsiran dari sorang kawan tentang rindu, aku main copy jer tp aku paling suka baca yang paling bawah tu..cam tul2 kene ngan batang hidung aku...RINDUKAH AKU ???


untuk ZAM thanks ZAM...jari kau memang aku TABIK..



ZaMzUrADiF

4 ulasan: