Ahad, 29 Jun 2008

pagi ahad

Sejak aku membina sebuah forum untuk aku dan rakan-rakan dari TelatahDotCom, aku jarang berkesempatan untuk berada di blog ini. Banyak masa terluang aku habiskan di sana. Silalah berkunjung ke http://teratak.forumotion.com untuk memasuki Teratak Dunia Cyber. Aku pasti sentiasa ada di Teratak itu.

Aku gembira dengan terhasilnya Teratak Dunia Cyber walaupun kadang-kadang ada perit dan pedihnya semasa menguruskan forum itu. Terima kasihlah kepada semua yang sudi berkunjung ke sana. Terima kasih juga kepada zoulle & nami yang sudi bersekongkol dengan aku dalam menguruskan forum tu. Kepada Kak Da & Jay, terima kasih tidak terhingga kerana sudi memayungi kami di sana.

Pagi Ahad...

Tersenyum ...cam biasa kalo komputer ni on jer
jari aku misti taip Blog
Aku cuba untuk login Teratak Zam..sedey
tak dapat..kenapa ya, semua laman lain aku dapat
login kecuali Teratak kesayangan aku..
sedey sangat..

So aku masuk blog Zam..dapat pun..
Terharu sangat bila baca apa yang Zam taip..
Terasa bersalah plak tak dapat login Teratak..
tapi apakan daya..aku bukan tak nak join Teratak..
pesal la aku tak leh login tetiba..

Rindu nak forum..rindu semua
cam tak lengkap jer hidup aku tanpa
Teratak Zam tu..

Buat Zam, cuba Zam tgk2 mana silapnya..
atau pc aku...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan