Rabu, 28 Januari 2009

SMS



Assalamualaikum..semua !!!


Dah lama betul rasanya aku tak update
data kat sini (ce wah)
Yerla nak buat camner masa/kerja mmg jeles
bebenor ngan aku....
masuk kerja koL 830 habis 530 kekadang tu
mmg aku cam ketandusan masa jer (leh ker aku guna ayat neh)
cam ketandusan cinta plak bunyinya...taraaaa...

Sebenornya aku tak ada cerita nak cerita ...
apa pun aku ada2kan cerita la neh
hahaha emmm..emmm hari neh aku cukup
terharu n terasa kebahagian rumahtangga neh
mmg tak ada batasannya...

Aku dapat satu sms ayatnya tak seindah lirik lagu
namun cukuplah terasa aku dihargai

" TERIMA KASIH KERANA JAGA ANAK2
DENGAN BAIK...."

" RASA SAYANG SANGAT "

ringkas tapi cukuplah untuk aku ketahui...dalam
keegoan seorang insan bergelar lelaki....ada rasa
cinta yg amat mendalam buat kami sekeluarga...

terima kasih abg....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan