Khamis, 29 November 2007

NI DIA AKU NAK CERITA PASAL DIET MELAMPAU AKU NI ..

part 1

Huu...huu Sebenarnya seumur idup aku tak pernah pun
aku DIET..

apatah lagik Diet2 melampau ni haha..nak turun cepat nih
bak kata orang aku memang tak pernah DIET pun
ntah apa mimpi aku punyalah POWER ayat LAKI aku beri
kat aku...PANG...PANG

"DA AWAK KENE KECIK KAN SKET TUBUH AWAK"

sib baik aku tak demam serta merta..hahaha, yerlah
tak pernah sepanjang aku JADI BINI DIA..dia
suruh aku KECIK..kan tubuh aku..UWAAAA

Mula dari hari tu..aku mula mengelabah..apa tidaknya
mana tau nanti kalo kat OPIH dia ramai anak DARA yang GEDIK
naya aku....maka aku mula la beli itu ini untuk KURUS..
Mula2 aku beli PERSONAL SCALE
ala alat penimbang tuh.

Tiap2 hari aku timbang..makan ubat yang ada aku POST sebelum ni..
makan nasik 4 suap jer satu hidangan..
rasa cam sasau betoL idup aku..
time rehat jer JELING WANA..makan ayam..daging..
JELING KIRI-JELING LAGIK KANAN kawan2 makan semua sedap AKU!!!..cuma makan sayur
ngan nasik 1/4 cawan..
Jelesnya aku...

MINGGU 1 AKU..

PAGI
AKU MAKAN NASIK LEMAK $0.50
AIR MASAK JER..

TENGAH HARI PLAK
AKU MAKAN NASIK 4 SUAP
MAKAN SAYUR
AIR TETAP AIR MASAK

OO YA ALLAH DAH MALAM PLAK
AKU MAKAN SUP SAYUR
AIR PLAK MEMANG TAK LARI AIR
MASAK JEK..

HUHU KORANG TAU APA YANG AKU DAPAT??!!

JENG..JENGGG..AKU TURUN 1KG
YAHOOO..

ok la nanti cerita lagik ek..

see u all bersiri nih..haha








2 ulasan:

  1. kak, takyah bekpes nasi lomak lew.. mkn lunch jek..kompom leh turun 2 kilo sminggu..hikk...

    BalasPadam
  2. akak dah dapat lost 3kg nami...sekarang..alhamdulillah

    BalasPadam