Khamis, 8 Mei 2008

6.5.2008

6.5.2008

Senyum sendiri...ah aku ni sentiasa tersenyum
(banyak la senyum aku )
hahahaha
rasa cam tak percaya ..hari ni
ada dua perkara yg menarik
dalam hidup aku

Pertama hari ni hari LAHIR HUBBY aku..

Kedua hari ni aku dapat jumpa DIKA
(seorang adik yg aku kenal kat laman TDC)

Cam ner nak cerita ek huhu..

Hahaha hari ni hubby tak henti2 call aku
aku saja buat2 tak ingat
sebenarnya aku sentiasa ingat
tak pernah lupa pun

BIRTHDAY dia
tp aku hairan a
masa muda2 dulu
hubby tak kisah pun
nak sambut ker tak nak ker birthday dia
tapi bila masuk era 30an ni lain
macam plak aku tgk perangai dia hahaha
cam budak2 manja...
emm manja sgt2
hahaha

Kul 9.am aku call nyayi lagi

"happy birthday too u..
happy birthday my love"

muahahah
(siap hantar sms lagi)
dpn kwn aku plak tu hahaha
(aku mmg poyo mmg tak tau malu)
eishh beso kemaluan aku hahahaha..
malu gak tp saja buat tak nampak
org kat sekeliling aku.

Tp aku tak bl apa pun kat hubby lom sempat
aku just ucapkan jer la dulu tanda ingatan
yg tak pernah pudar

(syyytttt beri apa yg patut jer hahahahahaha)

Sebenarnya aku dah ada perancangan aku sendiri
tp tunggu hari jumaat ni..
jeng2..jeng2

ok cukup la dulu pasal BIRTHDAY...




Tiada ulasan:

Catat Ulasan