Khamis, 8 Mei 2008

EMM



Luahan rasa...hari ni pg td rasa damai sgt dihati
biasa la aku sampai je kerja terus ngadap com.(dah mmg kerja aku)
cam ner ek aku nak luah kan
moga korang faham perasaan
insan yg korang pangge
kak da @ kak ida

Sebenarnya kak da sayang korang semua
sama rata jer taka ada beza pun sama ada
yang dah kawen atau belum
(korang kena faham gak ngan akak)


semuanya bermula ngan laman yg pernah aku lepak dari
tahun 2004
sekarang dah pun 2008
mulanya tak ramai yg aku kenal kat situ
ada la sorang dua
dulu lepak kat situ pun bukan apa,... saja..
suke tgk diaorang chat n
kekadang tu aku pun mencelah gak la

tp semua tu dah lama berlalu..
TDC pun dah tak dapat nak masuk
sekarang ni

so aku biasa la lepak mana yg patut jer
buka blog yg tak seberapa ni seadanya
tu pun bila rajin jer aku online..
bila dah buka blog aku mula
ramah tamah plak dah ngan

zam..
sha..
zol

wana tak kira la mmg teman rapat

Em satu hari tu duk chat2 ngan zam ..
zam anto msg kak da masuk la
TDC saya..

"uh kejut gak, tdc zam???"
"eh ko buat sendiri ker zam???"
"tak caya a.."
"uuuu tabik a ngan ko zam"
"tak la ka da biasa jer tu..."
"senang jer cam blog la jugak.."
mula2 masuk tu akak gelak kat zam
pesal ni zam
"rasa cam duk kat tadika jer"
"hahaha tadika la best kak da"

ceh budak nih...hahaha
lepas tu zam mula tukar B/G

em lawo..
ok la tu...

hari demi hari2 aku mula post apa yg patut..
tanpa sedar *tut...tut...
nama tersenarai kat forum..
uik..pesal plak ni
siap ngan pangkat lagi

"tak mo a zam"
"ala akak terima jer la dah org bagi"
"tak yah..org jd rakkyat jelata dah.."

huhu pemintaan tak dilayan
sampai la hari ni...

so ngan hati yg berat demi TDC
yg tercinta (tenet) pun ada gak yg tercinta
huh dasat...

aku terima gak..
(dasat aku ) kene jaga forum rumahtangga ngan keluarga ?
jenuh gak aku kene cari bahan2
nak hidup kan tdc..
so alhamdulillah..
nampaknya ramai yg suka dan ramai yg
tak puas hati..

sepatutnya diaorang kena faham..
kuasa VETO bukan pada aku..
aku sekadar hidup kan TDC..
just nadi jer..

TUBUH org lain yg jaga...
apa2 pun adik2 tersayang bersuara
tak puas hati..

huhuhu yg kene aku..tp tu la bila org dah beri
aku rasa kepercayaan dah percaya ngan
aku..aku sabar aku tetap
buat bodoh walau ada yg tak
suka..br aku tahu jd mod

aku tak nafikan bahan2 yg aku post kan mmg
PANAS...
tp untuk yg dah kawen
akau tak pertikaikan yg belom kawen
tp patutnya adik2 kene faham
apa yg di bincang kan
luar batasan
semua dalaman
bg yg dah kawen

takan dalam selimut pun anak dara nak
tau...

fikir la dik...

akak tak kisah kalau korang tak suka
akak..

akak leh undur diri..

tak pun biar lah org lain yg jaga
forum tu..

SEDEY sgt...

terutama adik akak sha...
tak pernah bersuara
tp bila bersuara...

......apa pun akak tetap
sayang korang

akak bukan jenis suke
kecoh2
tak suke marah2
biar la korang nilai sendiri

akak tak leh buat apa
cam ni la akak,

ada bahan menarik akak post
jer...

k tetap

TERSENYUM..













Tiada ulasan:

Catat Ulasan